Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Opel ve 1.6 CDTI  (Okunma Sayısı 2901 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
aktaş
Ziyaretçi
« : 08 Haziran 2012, 23:26:29 »

Opelin sitesinde dolaşırken yeni combonun geldiğini gördüm ve 1.3 cdtı ile 1.6 cdtı motorla geldiğini gördüm.
yani yeni motorun teknik verileri gün yüzüne çıktı 1.6 CDTI 105 hp Sad 290 nm tork var ordan biraz kurtarıyor ama neden multijetteki gibi 120hp lik bir motor koymazlarki onu anlamıyorum? ayrıca 105 hp lik motor fiattaki multijet motorun aynısı teknik özellikler olarak birebir
fiyatlara bakınca ise 1.3 cdtı ile 1.6 cdtı arasında 6000 tl ye yakın bir fark gözüküyor.acaba bu durum bizim araçlarda nasıl olur  032questn

Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap

Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
Kayıtlı
astraowner
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 86
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İstanbul
Mesaj Sayısı: 3,520


« Yanıtla #1 : 08 Haziran 2012, 23:38:11 »

bu yeni 1.6 dizel değil zaten combo lar doblo ile aynı sayılır sadece ismi opel kalanı direk fiattan alınmış ama bu motor bile olsa çok şey farkederdi astra da
Kayıtlı
aktaş
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : 08 Haziran 2012, 23:40:36 »

kesinlikle hacimden torktan çok fark eder tabiki ama hep arkadan geliyor opel diğer markalara göre, yakında renaultun 1.6 dci 130 hp 320 nm lik motoru geliyor bi 10 sene sonrada opel yapar 125 hp lik bi motor diğer markalarda 150 ye doğru yol alır Smiley
Kayıtlı
astraowner
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 86
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İstanbul
Mesaj Sayısı: 3,520


« Yanıtla #3 : 08 Haziran 2012, 23:44:32 »

opel dizel konusunda geriden geliyor doğru ama 1.7 motoru yurtdışında vergi bile vermiyor bizde ise fazladan vergi veriyor türkiyede herşeyde 50 yıl geriden gitmese keşke
Kayıtlı
vigilante8
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 30
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İZMİR
Yaş: 37
Mesaj Sayısı: 818


TUNCELİ


« Yanıtla #4 : 09 Haziran 2012, 00:25:12 »

Fiat brava ya 300 tork ve  120 beygirlik olan motoru var. Opel Astra J lere bu motoru ve otomatik şanzuman koysa yok satar gibime geliyor
Kayıtlı

Opel Astra J. Sport 1,3 Ecoflex Safir Siyah
Burock3427
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 40
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: istanbul
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 967


« Yanıtla #5 : 09 Haziran 2012, 09:25:09 »

bu yeni 1.6 dizel değil zaten combo lar doblo ile aynı sayılır sadece ismi opel kalanı direk fiattan alınmış ama bu motor bile olsa çok şey farkederdi astra da


Aynı sayılmaz. Combo zaten Tofaş Bursa fabrikasında Doblo bantında üretiliyor. Yani Fiorino'daki PSA gruba yaptığı gibi fason Doblo üretiyor GM'ye Combo adıyla.
Kayıtlı

2012 Astra J 1,3 CDTI Sport - Olimpik Beyaz
Umitbjk
Teğmen
*

Teşekkür Sayısı: 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: istanbul
Yaş: 29
Mesaj Sayısı: 114



« Yanıtla #6 : 09 Haziran 2012, 12:59:03 »

Aktaş güzel bir konuya değinmiş.Yeni Opel Combo! ' yu inceledim ve Doblo'nun motor dahil bire bir kopyası olmuş.Opel'e yakışmadığını düşünüyorum.Opel artık kullanıcıyı memnun edecek motorlar üretmeli.
Kayıtlı
srd
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 12
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İstanbul - Ataköy
Yaş: 27
Mesaj Sayısı: 911


Serdar


« Yanıtla #7 : 10 Haziran 2012, 21:45:14 »

arkadaşlar hazır konusu açılmışken bu 1.6 bravo 120'liklerde easytronic şanzıman vites geçişleri sarsıntılı mı tecrübe eden var mı?
bir de aracın son hızı neden o kadar düşük?
Kayıtlı
drcoach
Yüzbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 15
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Ankara
Yaş: 30
Mesaj Sayısı: 277



« Yanıtla #8 : 10 Haziran 2012, 22:29:36 »

arkadaşlar hazır konusu açılmışken bu 1.6 bravo 120'liklerde easytronic şanzıman vites geçişleri sarsıntılı mı tecrübe eden var mı?
bir de aracın son hızı neden o kadar düşük?

Bir kez kullanma fırsatım oldum; bence sarsıntılı. Ayrıca vites geçişleri kararsız. Manuel modda bile istediğiniz viteste gidemiyorsunuz, kontrolü hemen sizden alıyor. Güzel gitmek için gazı sürekli köklemek lazım ki bu durumda da yakıt tüketim ortalaması (arkadaşımın aracında) 8.3 lt/100 km oluyor. Ama torku müthiş , 300Nm. Benim 1.4T ile gazı köklesem de koltuğa Bravo'daki kadar yapışmıyorum.
Kayıtlı

2011 Astra J 1.4 Turbo Sport Siyah + CD 500 Navi
srd
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 12
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İstanbul - Ataköy
Yaş: 27
Mesaj Sayısı: 911


Serdar


« Yanıtla #9 : 11 Haziran 2012, 12:44:51 »

Bir kez kullanma fırsatım oldum; bence sarsıntılı. Ayrıca vites geçişleri kararsız. Manuel modda bile istediğiniz viteste gidemiyorsunuz, kontrolü hemen sizden alıyor. Güzel gitmek için gazı sürekli köklemek lazım ki bu durumda da yakıt tüketim ortalaması (arkadaşımın aracında) 8.3 lt/100 km oluyor. Ama torku müthiş , 300Nm. Benim 1.4T ile gazı köklesem de koltuğa Bravo'daki kadar yapışmıyorum.

hadi ya iyiymiş o zaman fakat vites geçişleri sıkıntılı. yarı otomatik viteslerde olağan durum bu. auris'de de benzer durum söz konusuydu. onu kullanan ve sırf vites yüzünden satan aracım sanırım bravo almaz. belki düz vitesi düşünülebilir  Smiley tesekkürler bilgi için  Smiley
Kayıtlı
Tolga KARACA
Moderatör
*

Teşekkür Sayısı: 205
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Balıkesir / Akçay
Yaş: 35
Mesaj Sayısı: 9,591



« Yanıtla #10 : 11 Haziran 2012, 15:35:13 »

hadi ya iyiymiş o zaman fakat vites geçişleri sıkıntılı. yarı otomatik viteslerde olağan durum bu. auris'de de benzer durum söz konusuydu. onu kullanan ve sırf vites yüzünden satan aracım sanırım bravo almaz. belki düz vitesi düşünülebilir  Smiley tesekkürler bilgi için  Smiley

Fiat ın yarı otomatiği Toyota nınkinden daha hızlıdır, manuel kullanımda bulunduğunuz viteste çok düşük devirlere inerseniz kendiliğinden vites küçültür, motor dizel olduğu içinse vites değişimleri benzinli motorlara göre biraz daha sarsıntılı olur.

120Hp 300Nm lik Bravo Astra dan %50 daha yüksek torkuyla daha etkin bir esneklik sunar ancak uzun düzlüklerdeki yüksek hız performansı Astra dan biraz daha kötüdür.
Kayıtlı

Insignia 1.6 SIDI Cosmo A.S.
Stepway 1.5 dCi
Burock3427
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 40
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: istanbul
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 967


« Yanıtla #11 : 11 Haziran 2012, 17:53:23 »

Fiat ın yarı otomatiği Toyota nınkinden daha hızlıdır, manuel kullanımda bulunduğunuz viteste çok düşük devirlere inerseniz kendiliğinden vites küçültür, motor dizel olduğu içinse vites değişimleri benzinli motorlara göre biraz daha sarsıntılı olur.

120Hp 300Nm lik Bravo Astra dan %50 daha yüksek torkuyla daha etkin bir esneklik sunar ancak uzun düzlüklerdeki yüksek hız performansı Astra dan biraz daha kötüdür.

6.vitese rağmen de mi? Bravo listemde olan bir araçtı ancak hanımın Fiat alerjisi yüzünden kafadan elendi. Fiyat ve performans açısından çok iyi ve sorunsuzluğu da herkes söylüyor.
Kayıtlı

2012 Astra J 1,3 CDTI Sport - Olimpik Beyaz
Tolga KARACA
Moderatör
*

Teşekkür Sayısı: 205
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Balıkesir / Akçay
Yaş: 35
Mesaj Sayısı: 9,591



« Yanıtla #12 : 11 Haziran 2012, 21:32:50 »

6.vitese rağmen de mi? Bravo listemde olan bir araçtı ancak hanımın Fiat alerjisi yüzünden kafadan elendi. Fiyat ve performans açısından çok iyi ve sorunsuzluğu da herkes söylüyor.

Ben gençken "insanlar şöyle dedi vb" diye çok kez arabadan soğudum hatta sattım, Bravo da benzer bir ön yargının kurbanı ve birçok test kurumu tarafından da bu şanssızlığı dile getirildi, 120Hp lik dizelinin yanısıra 8.4sn lik 0-100km akselereye sahip 1.4 140Hp Multiair versiyonu da benzinli araç düşünenler için ideal bir seçenek bence.
Kayıtlı

Insignia 1.6 SIDI Cosmo A.S.
Stepway 1.5 dCi
srd
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 12
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İstanbul - Ataköy
Yaş: 27
Mesaj Sayısı: 911


Serdar


« Yanıtla #13 : 12 Haziran 2012, 10:29:19 »

Ben gençken "insanlar şöyle dedi vb" diye çok kez arabadan soğudum hatta sattım, Bravo da benzer bir ön yargının kurbanı ve birçok test kurumu tarafından da bu şanssızlığı dile getirildi, 120Hp lik dizelinin yanısıra 8.4sn lik 0-100km akselereye sahip 1.4 140Hp Multiair versiyonu da benzinli araç düşünenler için ideal bir seçenek bence.

+1  045thumbsup
Kayıtlı
bahadirusta
Binbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 10
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: istanbul
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 864



« Yanıtla #14 : 12 Haziran 2012, 13:07:40 »

bravo çok başarılı motoru, tasarımı ve ucuzluğuna rağmen fiat markasının kurbanı olmuş, tutulmamış bir araçtır aynı araç opel markasıyla çıksa yok satardı eminim...
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
Yazdır
 
Gitmek istediğiniz yer:  


Yasal Uyarı
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay almadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir, yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız Admin Ve Yöneticilere bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.