Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Bu Astra Vs İ30 karşılaştırmalarına siz ne diyorsunuz ?  (Okunma Sayısı 6357 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
DarthWider
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 53
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: istanbul
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 1,495


Kerem Tuncay


« Yanıtla #60 : 05 Mayıs 2013, 20:11:41 »

Ford grubu araçlarda özellikle önden gelen darbelerde oluşacak basınç ve enerjiyi en aza indirmek için araç dağılır, bu şekilde enerjiyi dağıtarak kazanın yolcular açısından şiddeti azaltımlaya çalışılır. BMW lerde aynı mantığı benimsenmiştir. Burda aracın önden dağıldığına bakıp Fiesta nın kötü olduğunu düşünmek yanlış görsel açıdan kötü gibi görünsede güvenlik açısından iyi bir durum.
Kayıtlı

1.6T sport AS siyah  /  3.20D AT siyah
dreamofice
Yarbay
*

Teşekkür Sayısı: 37
Çevrimiçi Çevrimiçi

Nerden: istanbul
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 1,748



« Yanıtla #61 : 05 Mayıs 2013, 22:28:51 »

benım eskı renault ıcın servıs bu hıkayeyı anlatmıstı aracın sacı neden basınca gömuluyor bu kadar yumusak demıstım yok darbeyı emıyor falan dıye cocuk kandırıyorlardı! Aracın dagılması ve ondekı yolcularla bir bütün olması nasıl koruyacak onları anlayamıyorum , dunyanın en saglam arabalarından bırı olan volvo bakın dagılıyor mu carpma sıddetıne ,sesın tokluguna ve olusan hasara bakın, ford bu hızla carpsaydı söför kamyonu kucaklamıstı herhalde basınc ve enerjıyı en aza ındırmek ıcın:)
 
  Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
Insane Volvo brake test epic fail
« Son Düzenleme: 05 Mayıs 2013, 22:31:11 Gönderen: dreamofice » Kayıtlı

Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
DarthWider
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 53
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: istanbul
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 1,495


Kerem Tuncay


« Yanıtla #62 : 05 Mayıs 2013, 22:37:57 »

benım eskı renault ıcın servıs bu hıkayeyı anlatmıstı aracın sacı neden basınca gömuluyor bu kadar yumusak demıstım yok darbeyı emıyor falan dıye cocuk kandırıyorlardı! Aracın dagılması ve ondekı yolcularla bir bütün olması nasıl koruyacak onları anlayamıyorum , dunyanın en saglam arabalarından bırı olan volvo bakın dagılıyor mu carpma sıddetıne ,sesın tokluguna ve olusan hasara bakın;
 
  Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
Insane Volvo brake test epic fail



Abi volvo da dağilmayı geç adamlar titanyum civata kullanmış kendi özel aleti olmadan vidayı sökemiyorsun Smiley o araç farkli bir boyutta Smiley ama geri kalan araclarda direnci kırmak için dağılma olayıda bi gercek mesela vw de şasi de belli belli yerlerinde kırılma noktaları var sert bi darbede şasi akordiyon gibi oluyor darbeyi ne kadar edebilirse artık. Ama reno sallamış Smiley
Kayıtlı

1.6T sport AS siyah  /  3.20D AT siyah
dreamofice
Yarbay
*

Teşekkür Sayısı: 37
Çevrimiçi Çevrimiçi

Nerden: istanbul
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 1,748



« Yanıtla #63 : 05 Mayıs 2013, 23:03:00 »

Ben o zaman yemistim tabiki vaybe ne kadar guvenli aracim var diye:)yanliz ayni boyle bir kamyonun shliyetsz soforu onumde pat diye durunca 80le falan giderken ani fren yaparak carpmistim arkadan ve ole buyuk birhasar olusmamisti darbeyi ememedi beceriksiz:) soylediginiz belli yerlerde kiilma olayi mantikli bencede ama sac tamamen yumusaksa ben guvenmem o araca astranin bu yonden toklugu guven veriyor mesala
   
Kayıtlı

Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
Baran_
Yüzbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Karşıyaka
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 298


« Yanıtla #64 : 05 Mayıs 2013, 23:35:15 »

Mantik dogru fakat uygulamada sonuclar farkli ayni tip kazada asta h'ye arkadan carpan clio daha az hasar aldi carpan arac daha fazla hasar alir diye bir genelleme yapamayiz

Arkadan çarpan araç sonuna kadar frene asılıp aracın burnu çökmüş halde öndekine çarparsa her zaman fazla hasar alır; önü dağılır. Sürücü yapabilirse çarpma anında öndekinin altına girmektense freni bırakıp tampon tampona çarparsa kendi aracındaki hasarı azaltabilir; tabii bunu  yapmak çok zor.

Yukarıdaki Volvo videosunda Ford marka araç olsa zaten kamyona çarpmazdı; aktif şehiriçi güvenlik sistemi var sen fren yapmasanda o yapıyor.
« Son Düzenleme: 05 Mayıs 2013, 23:38:36 Gönderen: Baran_ » Kayıtlı

2012 - Ford Focus TDCI Titanium+ Sedan
2008 - Honda Jazz Elite CVT
Tolga KARACA
Moderatör
*

Teşekkür Sayısı: 204
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Balıkesir / Akçay
Yaş: 35
Mesaj Sayısı: 9,631



« Yanıtla #65 : 05 Mayıs 2013, 23:46:57 »

Arkadaşlar aklıma gelmişken; Fiesta ya da başka bir yeni nesil aracın ön kısmı yayalara da en az hasarı verecek tasarım / yumuşaklığa sahip olacak şekilde geliştiriliyor.

i30 ya da Focus ya da Astra vs vs arka tampon içlerinde sağlam bariyerler var ancak ÖN KISIMDA bu bariyer kasıtlı olarak bir miktar geride.

Festa nın hasarının büyüklüğü fren yapıp batma hareketine ilaveten bundan da kaynaklanıyor.
Kayıtlı

Insignia 1.6 SIDI Cosmo A.S.
Stepway 1.5 dCi
REC
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 113
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Malatya
Yaş: 29
Araç: 2012 DTE Sport
Mesaj Sayısı: 2,318


mevzu değil


« Yanıtla #66 : 06 Mayıs 2013, 00:25:59 »

...
Yukarıdaki Volvo videosunda Ford marka araç olsa zaten kamyona çarpmazdı; aktif şehiriçi güvenlik sistemi var sen fren yapmasanda o yapıyor.

Araya girmek gibi olmasın, yanlış anlamayın sadece bilgilendirme amaçlı yazıyorum ama bahsettiğiniz sistemin dünyadaki öncüsü ve lideri Volvo'dur. Buna kamyonları da dahil.  Bu sistemin denendiği ve aralarında Mercedes, BMW, Audi, VW, Lexus gibi markaların da bulunduğu bağımsız bir testte Volvo  bu alanda açık ara birincilik almıştı. (Nette videosu mevcut) Ne Opel, Ne Ford, Ne VW... Premium sayılacak markalar bile birçok güvenlik platformunda Volvo ile uğraşamazken, biz güvenlik konusunda maaleser birçok markanın üretim  alanı kadar çarpışma testi merkezi kuran Volvo'ya laf bile edemeyiz Sad
Kayıtlı
Baran_
Yüzbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Karşıyaka
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 298


« Yanıtla #67 : 06 Mayıs 2013, 00:57:19 »

Araya girmek gibi olmasın, yanlış anlamayın sadece bilgilendirme amaçlı yazıyorum ama bahsettiğiniz sistemin dünyadaki öncüsü ve lideri Volvo'dur. Buna kamyonları da dahil.  Bu sistemin denendiği ve aralarında Mercedes, BMW, Audi, VW, Lexus gibi markaların da bulunduğu bağımsız bir testte Volvo  bu alanda açık ara birincilik almıştı. (Nette videosu mevcut) Ne Opel, Ne Ford, Ne VW... Premium sayılacak markalar bile birçok güvenlik platformunda Volvo ile uğraşamazken, biz güvenlik konusunda maaleser birçok markanın üretim  alanı kadar çarpışma testi merkezi kuran Volvo'ya laf bile edemeyiz Sad
Volvo bu sistemi gelistirdiginde hangi grubun bir markasiydi?
Kayıtlı

2012 - Ford Focus TDCI Titanium+ Sedan
2008 - Honda Jazz Elite CVT
REC
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 113
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Malatya
Yaş: 29
Araç: 2012 DTE Sport
Mesaj Sayısı: 2,318


mevzu değil


« Yanıtla #68 : 06 Mayıs 2013, 01:08:47 »

Volvo bu sistemi gelistirdiginde hangi grubun bir markasiydi?

Seat ve Skoda da VAG grubunun birer üyeleri ama bırakalım Audi'yi,  VW ile aynı mı? Hatta onu da geçelim VW ile Audi arasında bile bire bir  aynı görünen fakat datayda fark eden nitelikler mevcut. Örneğin en basitinden koduna kadar aynı görünen motorların soğutma sistemleri Audi'de fark edebiliyor mesela.  Ford'un, çeşitli alanlarda Volvo ile aynı platformu paylaşıyor olması  onu -bilhassa güvenlik konusunda- Volvo'nun seviyesine çıkaramaz bana göre. Lakin tasarımda, motorda ve çeşitli alanlarda Ford'n üstün olduğu noktalar vardır elbet ama güvenlik konusunda, bırakın geçmeyi  aynı gruptyan olsalar bile Volvo kadar asla olamaz.
Kayıtlı
Baran_
Yüzbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Karşıyaka
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 298


« Yanıtla #69 : 06 Mayıs 2013, 08:32:32 »

Seat ve Skoda da VAG grubunun birer üyeleri ama bırakalım Audi'yi,  VW ile aynı mı? Hatta onu da geçelim VW ile Audi arasında bile bire bir  aynı görünen fakat datayda fark eden nitelikler mevcut. Örneğin en basitinden koduna kadar aynı görünen motorların soğutma sistemleri Audi'de fark edebiliyor mesela.  Ford'un, çeşitli alanlarda Volvo ile aynı platformu paylaşıyor olması  onu -bilhassa güvenlik konusunda- Volvo'nun seviyesine çıkaramaz bana göre. Lakin tasarımda, motorda ve çeşitli alanlarda Ford'n üstün olduğu noktalar vardır elbet ama güvenlik konusunda, bırakın geçmeyi  aynı gruptyan olsalar bile Volvo kadar asla olamaz.
tabiiki fark edecek; audi ile skoda yada seat aynı şekilde ve aynı miktarda mı hava alıyor da soğutma sistemleri birbirinin aynısı olabilsin; bunun için kasalarınında aynı olması gerek.
Volvo'nun güvenliğine laf eden yok, ancak bunları yapabilmesi için bir finansmana ihtiyacı vardır ki bunu da bağlı olduğu grup sağlamıştır; Volvo'nun bunları geliştirirken herhangi bir motor çalışması yaptığını yeni bir motor tanıttığınını hiç duydunuz mu? Hayır, tüm motorlarını hem benzinli hem diesel Ford'dan aldı; Fordda kendisinin finansmanı ile Volvo'ya yaptırdığı güvenlik sistemlerini kendi araçlarına transfer etti.
Cumartesi günü geliştirilen bu sistem benim bir fiat puntonun tepesine çıkmamı önledi; benden bin kat daha hızlı şekilde kendisi fren yaptı aracım ve öndeki araca çarpmadım.
Bugün Ford'da; Opel'de; VW'de güvenlik konusunda volvo seviyesinde araçlar üretebilir; ama bir yandan motor arge'si bir yandan güvenlik arge'si ile eklenecek maliyetler sonucu burada bir çok kişi; bir Ford'a o para verilir mi, bir Opel'e o para verilirmi gibi laflar etmeye başlar.
Yoksa volvo'nun yapım tekniği bir devlet sırrı değil tüm markalar dha da gelişmik güvenlik sistemleri ile araçlar üretebilir; bütün know how'ı da ford groupta kaldığı süre zarfında aktarıldı Forda zaten işi bittiğinde de çinlilere sattı volvo'yu.
Kayıtlı

2012 - Ford Focus TDCI Titanium+ Sedan
2008 - Honda Jazz Elite CVT
REC
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 113
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Malatya
Yaş: 29
Araç: 2012 DTE Sport
Mesaj Sayısı: 2,318


mevzu değil


« Yanıtla #70 : 06 Mayıs 2013, 08:41:46 »

tabiiki fark edecek; audi ile skoda yada seat aynı şekilde ve aynı miktarda mı hava alıyor da soğutma sistemleri birbirinin aynısı olabilsin; bunun için kasalarınında aynı olması gerek.
Volvo'nun güvenliğine laf eden yok, ancak bunları yapabilmesi için bir finansmana ihtiyacı vardır ki bunu da bağlı olduğu grup sağlamıştır; Volvo'nun bunları geliştirirken herhangi bir motor çalışması yaptığını yeni bir motor tanıttığınını hiç duydunuz mu? Hayır, tüm motorlarını hem benzinli hem diesel Ford'dan aldı; Fordda kendisinin finansmanı ile Volvo'ya yaptırdığı güvenlik sistemlerini kendi araçlarına transfer etti.
Cumartesi günü geliştirilen bu sistem benim bir fiat puntonun tepesine çıkmamı önledi; benden bin kat daha hızlı şekilde kendisi fren yaptı aracım ve öndeki araca çarpmadım.
Bugün Ford'da; Opel'de; VW'de güvenlik konusunda volvo seviyesinde araçlar üretebilir; ama bir yandan motor arge'si bir yandan güvenlik arge'si ile eklenecek maliyetler sonucu burada bir çok kişi; bir Ford'a o para verilir mi, bir Opel'e o para verilirmi gibi laflar etmeye başlar.
Yoksa volvo'nun yapım tekniği bir devlet sırrı değil tüm markalar dha da gelişmik güvenlik sistemleri ile araçlar üretebilir; bütün know how'ı da ford groupta kaldığı süre zarfında aktarıldı Forda zaten işi bittiğinde de çinlilere sattı volvo'yu.


Aynı şeyi söylüyoruz ama sizin takıldığınız nokta: Ford'un, bu sistemi Volvo'dan almış olmasına rağmen güvenlik konusunda Volvo kadar başarılı olamayacağı!  Smiley

Yani Opel'den üstündür, VW'den üstündür filan deseniz tamam, bu kısmen kabul edilebilir ama siz direkt olarak sistemi ona veren Volvo ile mukayese ediyorsunuz...

Öte yandan güvenlik konusunu sadece teknik açıdan değerlendiriyoruz işin bir de materyal boyutu var, yani aracın yapımında kullanılan malzeme kalitesi. Ford, Opel, VW, Mercedes veya  diğerleri teknik sistemleri kopyalayıp alabilir hatta aynısını kullanabilir ama bu yine de onları güvenlik hususunda VOLVO'dan üstün kılamaz. Güvenlik denildiğinde yalnızca teknik boyuttan bakılmamalı bir de bu var...

Ayrıca Volvo'nun tekniği devlet sırrı değil ama diğerlerinin yapabildiği de karşılaştırmalı ve tarafsız olarak işte burada:

Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
Volvo Car Corporation's Emergency Brake Assist wins in ADAC comparison test


« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2013, 08:53:58 Gönderen: REC » Kayıtlı
Baran_
Yüzbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Karşıyaka
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 298


« Yanıtla #71 : 06 Mayıs 2013, 08:56:27 »

Ben şunu söylüyorum;
Bugün her marka volvo kadar hatta volvodan daha güvenli araçlar yapabilir; ister materyal olsun ister teknoloji olsun hepsi yapılabilir şeyler; fakat bunları yaptıktan sonra üstüne birde motor yatırımları ile hitap ettiği müşteri kitlesine bunu satabilir mi? V40'tan daha pahallı fiyata Astra alırmısınız almazsınız.

Ben Güvenlik konusunda Volvo'dan üstün demedim; volvo bu sistemleri geliştirebilmek için uygun koşulları Ford sayesine oluşturdu tabii ki karşılığında da bu sistemelri grup ile paylaşacak. Bu tam bir işbirliği "Sen güvenlik iyileştirmelerini yap ben sana motorunu sağlayacağım" şeklinde, bu konudaki tüm tecrübeyi emdikten sonra da sattı markayı; klasik amerikan mantığı sömür bırak (Bu açıadan çok gıcığım zaten)

Tekrar edeyim; C sınıfında siz fren yapmadan öndeki aracı algılayıp fren yapan bir araba var; markası Ford; ford sistemi Volvo'ya yaptırdı araçlarına monte etti; 55 bin tl ye aldığım arbada var ve beni 2 seferdir kazadan koruyor.
Ben Ford güvenlik anlamında Volvo'dan üstün demedim siz araya girip bu sistemlerin öncüsü geliştricisi Volvo'dur dediniz bende volvo bir abisinin himayesi altında bunları yaptı diyorum.

Linklerin görülmesine izin verilmiyor
Linkleri görebilmek için Şimdi Üye Ol veya Giris yap
http://youtu.be/EM0d27q7VE0
« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2013, 08:58:17 Gönderen: Baran_ » Kayıtlı

2012 - Ford Focus TDCI Titanium+ Sedan
2008 - Honda Jazz Elite CVT
REC
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 113
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Malatya
Yaş: 29
Araç: 2012 DTE Sport
Mesaj Sayısı: 2,318


mevzu değil


« Yanıtla #72 : 06 Mayıs 2013, 10:36:46 »

Çok iyi anlıyorum fakat yolumuzu çatallaştıran temel noktayı son kısımda tekrar belirtmişsiniz. Bana göre Ford, Volvo'nun abisi konumunda olamaz. Güvenlik sistemleri gelişiminde Volvo'ya motor sağlayarak yardımcı olmuş olsa bile bana göre Ford bir adım geridedir. Tıpkı Opel'e dizel motor sağlayan Fiat'ınve Isuzu'nun ondan bir ya da birkaç gömlek düşük olduğu gibi.

Bir diğer husus: benim bakış açımdan Mercedes ve BMW gibi sektörün önde giden isimleri hem motoru hem de güvenliği eş zamanlı geliştirebilecek kapasitedeler. Gerek konumları gerekse maddi olanakları buna son derece uygun. Lakin buna rağmen hala Volvo'nun gerisinde kalıyorlarsa bunun sebebi Volvo'nun üstünlüğüdür. Volvo'nun bu kadar üstün olmasının bir sebebi de evet Ford'dur. Bu yadsınamaz ama bir şe şunu düşünmek lazım: FORD olmamış olsa bile VOLVO yine güvenliğin lideri olurdu... Ha belki bu kadar kaliteli bir motora sahip olamazdı, Ford'dan almazdı da Fiat'tan alırdı, VAG grubundan alırdı ama yine yapacağını yapardı. Bu anlamda Ford yalnızca Volvo'nun işini kolaylaştırmış olabilir ama VOLVO kesinlikle Ford SAYESİNDE bunları yapmadı bence.
« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2013, 10:38:42 Gönderen: REC » Kayıtlı
Baran_
Yüzbaşı
*

Teşekkür Sayısı: 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: Karşıyaka
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 298


« Yanıtla #73 : 06 Mayıs 2013, 11:22:06 »

Daha önce sadece Saçı dayanıklı denirken şimdi elektronik sistemleri ile de bu destekleniyor; peki bunu nasıl sağladı? Bakın Volvo tarihine; şöyle birşey göreceksiniz. "28 Ocak, 1999'da Volvo Group, araba bölümü olan Volvo Car Corporation'ı Ford Motor Company'ye 6.55 milyar dolara sattı." 1999 2012 yılları arasında 13 yıl Ford volvo car's ın tek sahibi oldu; teknolojik anlamda ne yenilik varsa da bu zamanda geliştirildi; bu tarihler arasında bırakın abisini babasını zaten Volvo Car's ın tek sahibiydi; ister kapatır ister açar ister geliştirmelere izin verir ister vermezdi; ve tekrar söylüyorum son 10 yıldaki hiçbir teknolojik ilerlemeyi Ford izin vermese yapamazdı.
Şöyle düşünün Chevrolet Opel'in Opel'in desteği yada izni olmasa herhangi bir alanda Ar-Ge çalışması yapabilir mi; yada yaptı geliştirdi Opel bundan yararlanmaz mı? Chevrolet de şuanda Opel şapkası altında onun himayesinde yapıyor ne yapıyorsa yeni bir teknoloji geliştirdi o zaman Opel'den üstün mü olacak? Ford Olmasa belkide bugün otomobil dahi üretemiyor olacaktı Volvo.
Kayıtlı

2012 - Ford Focus TDCI Titanium+ Sedan
2008 - Honda Jazz Elite CVT
astraowner
opelsizasla
*

Teşekkür Sayısı: 86
Çevrimdışı Çevrimdışı

Nerden: İstanbul
Mesaj Sayısı: 3,557


« Yanıtla #74 : 06 Mayıs 2013, 12:32:43 »

Çok iyi anlıyorum fakat yolumuzu çatallaştıran temel noktayı son kısımda tekrar belirtmişsiniz. Bana göre Ford, Volvo'nun abisi konumunda olamaz. Güvenlik sistemleri gelişiminde Volvo'ya motor sağlayarak yardımcı olmuş olsa bile bana göre Ford bir adım geridedir. Tıpkı Opel'e dizel motor sağlayan Fiat'ınve Isuzu'nun ondan bir ya da birkaç gömlek düşük olduğu gibi.

Bir diğer husus: benim bakış açımdan Mercedes ve BMW gibi sektörün önde giden isimleri hem motoru hem de güvenliği eş zamanlı geliştirebilecek kapasitedeler. Gerek konumları gerekse maddi olanakları buna son derece uygun. Lakin buna rağmen hala Volvo'nun gerisinde kalıyorlarsa bunun sebebi Volvo'nun üstünlüğüdür. Volvo'nun bu kadar üstün olmasının bir sebebi de evet Ford'dur. Bu yadsınamaz ama bir şe şunu düşünmek lazım: FORD olmamış olsa bile VOLVO yine güvenliğin lideri olurdu... Ha belki bu kadar kaliteli bir motora sahip olamazdı, Ford'dan almazdı da Fiat'tan alırdı, VAG grubundan alırdı ama yine yapacağını yapardı. Bu anlamda Ford yalnızca Volvo'nun işini kolaylaştırmış olabilir ama VOLVO kesinlikle Ford SAYESİNDE bunları yapmadı bence.
yanlız volvo ve ford un durumu farklı ford volvo nun sahibiydi. bir firmanın sahibiyseniz o siz ne isterseniz onu yapar. bu sadece motor tedarik edilen 3. bir şirket değil. bugün vw audi lamborghini bugatti bentley gibi bir çok markanın 100% yada 50% den fazlasına sahiptir bu markaların hepsinin vw araçlarından daha üst teknoloji kullanması kendi geliştirmelerinden değil farklı kitlelere hitap etmelerindendir. yoksa vw istese golf e herşeyi koydurabilir ama bunun karşılığında da fiyatını ona göre belirler. bunlar çok farklı şeyler ford da tamamen volvo çalışanlarının geliştirdiği bir sistemi kendi aracına koyabilir(di) şuan ise başka bir şirketin sahibi olduğu volvo dan satın almak zorunda eski anlaşmalar bittikten sonra
Kayıtlı
Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Yukarı git
Yazdır
 
Gitmek istediğiniz yer:  


Yasal Uyarı
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay almadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir, yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız Admin Ve Yöneticilere bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.